середу, 22 квітня 2015 р.

15 кращих цитат, що можуть змінити життя

1) Невдача - це просто можливість почати все заново, але вже з більшою мудрістю. (Генрі Форд)

2) Якщо проблему можна розв'язати, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, непокоїтися через неї безглуздо. (Далай Лама)

3) Навіть якщо ви дуже талановиті і прикладаєте великі зусилля для досянення успіху, деяким результатам просто потрібний час: ви не отримаєте дитину через місяць, навіть якщо змусите завагітніти дев'ять жінок. (Уоррен Баффет)

4) Раз у житті фортуна стукає в двері кожної людини, але людина в цей час часто сидить у найближчій пивниці і ніякого стуку не чує. (Марк Твен)

5) Наш великий недолік полягає в тому, що ми надто швидко опускаємо руки. Найвірніший шлях до успіху - весь час пробувати ще один раз.  (Томас Едісон)

6) Особисто я люблю суниці з вершками, але риба чомусь віддає перевагу черв'якам. Ось чому, коли я йду на рибалку, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба. (Дейл Карнегі)

7) Прокидаючись зранку, спитай себе: "Що я повинен зробити?" Ввечері, перед тим, як заснути: "Що я зробив?" (Піфагор)

8) Бідний, невдалий, нещасливий і нездоровий це той, хто часто вживає слово "завтра". (Роберт Кийосаки)

9) Старі люди завжди радять молодим економити гроші. Це погана порада. Не накопичуйте п'ятаки. Вкладайте в себе. Я ніколи в житті не зекономив жодного долара, поки не досяг сорока років. (Генрі Форд)

10) Я цього хочу. Значить це буде. (Генрі Форд)

11) Я не зазнавав поразок. Я просто знайшов 10000 способів, які не працюють. (Томас Едісон)

12) Важка праця - це скупчення легких справ, які ви не зробили, коли повинні були зробити. (Джон Максвелл)

13) Раніше я казав: "Сподіваюсь, що все зміниться". Тоді я зрозумів, що існує єдиний засіб, щоб все змінилося  - змінитися самому. (Джим Рон)

14) Урок, який я виніс і який збираюсь пронести через все життя, полягає в тому що треба намаатися, намагатися і ще раз намагатися - але ніколи не здаватися. (Річард Бренсон)

15. Роби сьогодні те, що інші не хочуть, завтра будеш жити так, як інші не можуть. 

Немає коментарів :

Дописати коментар