1. Оптимальні умови
- Організація довкілля
- Позитивний настрій учителя й учнів
- Загострення, фіксація, зосередження уваги
- Мета й результат: навіщо воно мені знадобиться?
- Уявлення власних завдань
- Сприймання помилок як зворотна реакція
- Підготовка плакатів як периферійних стимулів
2. Правильне подання
- Змалювання узагальненої картини, зокрема завдяки дослідженням конкретних ситуацій
- Використання всіх навчальних стилів
- Малювання асоціативної схеми, її уявлення
- "Активні" й "пасивні" музичні концерти
3. Зважене обміркування
- Творче мислення
- Критичне мислення - концептуальне, аналітичне, рефлексивне
- Творче розв'язання проблеми
- Техніки стійкого запам'ятовування для цілковитого збереження інформації
- Аналіз власного стилю мислення
4. Активізація збереженої інформації
- Використання знань на практиці
- Ігри, замальовки, дискусії, тощо для різних стилів навчання осіб із різним типом компетентності
5. Застосування
- Використання шкільних знань поза школою
- Практика
- Учні в ролі вчителів
- Поєднання нового з уже відомим
6. Повторення, оцінювання святкування
- Усвідомлення того, що вже знає людина
- Самооцінка, оцінка ровесників та викладачів
- Безупинне повторення
Джерело: Садкіна В.І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок. - Х.: Вид. група "Основа", 2010.
Немає коментарів :
Дописати коментар