середа, 18 вересня 2024 р.

Шість кроків до продуктивного навчання

1. Оптимальні умови

  • Організація довкілля
  • Позитивний настрій учителя й учнів
  • Загострення, фіксація, зосередження уваги
  • Мета й результат: навіщо воно мені знадобиться?
  • Уявлення власних завдань
  • Сприймання помилок як зворотна реакція
  • Підготовка плакатів як периферійних стимулів

2. Правильне подання

  • Змалювання узагальненої картини, зокрема завдяки дослідженням конкретних ситуацій
  • Використання всіх навчальних стилів
  • Малювання асоціативної схеми, її уявлення
  • "Активні" й "пасивні" музичні концерти

3. Зважене обміркування

  • Творче мислення
  • Критичне мислення - концептуальне, аналітичне, рефлексивне
  • Творче розв'язання проблеми
  • Техніки стійкого запам'ятовування для цілковитого збереження інформації
  • Аналіз власного стилю мислення

4. Активізація збереженої інформації

  • Використання знань на практиці
  • Ігри, замальовки, дискусії, тощо для різних стилів навчання осіб із різним типом компетентності

5. Застосування

  • Використання шкільних знань поза школою
  • Практика
  • Учні в ролі вчителів
  • Поєднання нового з уже відомим

6. Повторення, оцінювання святкування

  • Усвідомлення того, що вже знає людина
  • Самооцінка, оцінка ровесників та викладачів
  • Безупинне повторення

Джерело: Садкіна В.І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок. - Х.: Вид. група "Основа", 2010.


Немає коментарів :

Дописати коментар